CLANEK

Brazil Runner´s Flashback: Karotte

Začínám si zvykat, že večery s umělci ze sousedního Německa bývají jak komunikačně, tak i energeticky velmi náročné! Tak tomu bylo i 8. 2. 2013, kdy poprvé do Prahy, konkrétně do klubu Touster, zavítala německá stár  DJ Karotte, a já měl tu čest být tomuto milému pánovi nablízku během jeho pobytu v Česku...

Čtvrtek a pátek před párty trávím freeridem na Medvědíně ve Špindlerově mlýně. Plán je takový, že v pátek mám vyzvednout v 19:00 Tokátka v Tousteru a máme jet na 19:20 pro Karotteho na Hlavní nádraží. Původně chci ze Špindlu vyjet dříve, ale kolem poledne začíná hustě padat nový powder a odjet dříve se bohužel nedá. :) S kumpány jezdíme až do poslední lanovky, tedy do 16:00. Tři hodinky času jsou stále OK, říkám si naivně. Po cestě zpátky hrozná doprava, domů přijíždím jen tak tak, z káry vyhazuji snowboard gear, rychlá sprcha, šup do nedělních šatů a v 19:05 stojím nablýskaný před Tousterem, jakoby se nechumelilo. Nabírám Tokyho a jedeme na Hlavák...

V 19:20 přijíždí s německou přesností mezinárodní rychlík Die Deutsche Bahn a v něm mistr Karotte vysmátý a v dobré náladě. Domluva je, řekl bych, již přímo klasická. První zastávka hotel Hilton, poté společná večeře a pak klubík. Ach, jak já to miluji! :) Přijíždíme k hotelu, přicházíme na recepci, zdravím se s již dobře známými recepčními. Se Štěpánem Tokátkem asistujeme Karottemu s formalitami na recepci a čekáme, než si zanese lagidž na pokoj.

Karotte

Už jsme zase kompletní a vyrážíme směr večeře. Po důkladné úvaze jsme s Tokym zarezervovali stůl v restauraci, umístěné v 66. metru žižkovské věže s nádherným výhledem. I přesto kluci hned po příchodu pro jistotu čekují své FB profily...

Karotte + Tokátko

Jako předkrm si objednáváme fois gras z kachních jater a hovězí carpacio, k pití kromě Tokyho pivka jen nealko. Sorry, brácho... :)

Karotte

Jako hlavní chod si Karotte poroučí stejka s houbovou omáčkou, my s Tokym těstoviny s nějakým mořským hmyzem. Každopádně dobrá volba, jídlo je supr!

Karotte + Tokátko

S Karottem v mezičase vybíhám ven na cigárko. Ale už jsme po jídle, probíhá super konverzace.

Karotte

Karotte nám líčí některá svá hraní na známých festivalech, popisuje, které DJs má rád, ale i které naopak přímo nesnáší. Pozor na jméno Lola! Platíme a jdeme pro auto, Mrkváče vezeme zpátky na hotel, my směřujeme do Tousteru. Před jednou hodinou ranní přijíždím před Hilton, jdu směrem k recepci pro hlavní hvězdu večera. DJ je tu včas, nasedáme do auta a vyrážíme ke klubu. Parkujeme opodál a bočním vchodem vcházíme do kanceláře klubu, kde se hned Karotte uvelebuje v sedačce a dává si pivko.

Za chvíli je tu Karel s kamerou a společně s Tokátkem natáčí videorozhovor!

Karotte + Tokátko

A ještě kameramanovi přes rameno...

Karotte

Rozhovor je u konce a my vcházíme do útrob Tousteru. Všichni Karotteho vesele vítají, má zde dokonce kamarády Němce až z jeho rodného Frankfurtu - vysvětluje mi, že přijeli do Prahy na 3 dny především kvůli této párty. I když tento pán nevyprodukoval sám v podstatě ani jeden track, k tomu, aby se stal uznávaným DJem se to rozhodně překážkou nestalo. Karotte pouští první tracky a parketníci mají ruce nad hlavou. DJ si hraní očividně užívá, lidi vítají každou změnu v jeho mixu hlasitým pokřikem. Super jízda! Na parketě potkávám mimo jiné kamaráda Michaela C.

Michael C

Po odehrání jeho setíku společně mizíme na "chvíli" do backstage, kde probíhá do ranních hodin pekelný mejdan, na kterém se seznamuji se spoustou zajímavých lidí. Zhruba o půl šesté vysazuji Karotteho u Hiltonu a domlouváme si cestu na letiště kolem poledne.

Karotte

Přijíždím totálně mrtvý k hotelu a z něj zrovna vychází totálně mrtvý ON. Tichá cesta na letiště, v autě potichu deep dubstep z londýnského rádia Rinse FM, obejmutí na Ruzyni a zpět do postýlky. Další report - Let It Roll!