Technoservis Nula2

V dalším díle rubriky Technoservis Nula2 nás Daho seznámí s novými singly labelů Sandwell District a Warm Up, na kterých se objevily takové techno veličiny, jakými jsou James Ruskin, Function, 65D Mavericks nebo Oscar Mulero. Poslední jmenovaný natočil společně se svým krajanem Christianem Wünschem zajímavý singl pro Pole Records a nakonec se podíváme na velký hit Japonce Hiroaki Iizuky.

James Ruskin+Female+65D Mavericks - Avon / Cally  remixes
Sandwell District 004

Aktivity před časem po delší době oživil birminghamský label Sandwell District vynikajícím releasem "Serverlan" projektu Female. Příští měsíc se i u nás objeví jeho následovník Sandwell District 004, což je deska plná remixů na zmiňovaného předchůdce. První se tu předvedl James Ruskin a hned od počátku všem připomene svůj kladný vztah k melancholickým melodiím, dále také oblibu v použití křišt‘álové čistých samplů a důraz na těžké a dynamické  basslines. Jeho track je povedená oddychovka vhodná k uvolnění atmosféry v klubu. B-stranu otevírá Female. Ten zůstal věrný původní minimalistické podobě originálu a dodal víceméně další verzi "cally" v nepatrně více perkusivní podobě. Nejtěžším aktem se tedy stávají 65D Mavericks a remake "Avon 2". Ten je stylově podobným, avšak mladším bratříčkem tracku "Murdoch Effect" z desky Infrastructure 009. Rytmika excelentně uhání vpřed a na vrchu se vrství psychomonstrum, jež ve finále pohltí každého!! Není úniku!! Excelentní deska několika příštích týdnů, nebo měsíců!!

Function+James Ruskin+Oscar Mulero - Interdiction ep
Warm Up 014

Španělský label Warm Up vydává po menší taktické pauze minikompilačku "Interdiction", jež potěší milovníky nejen španělského zvuku. Pozvání přijal v první řadě "amík" David Sumner aka Function a dodal těžký přímočary technotrack, který se v polovině zlomí a začne nerovně tepat, aby se po zmiňovaném breaku vrátil do původní rovné podoby. Překvapivý je až nápadně blízký jeho BMB sound, ale na tyto praktiky jsme si už asi všichni zvykli. Další host je James Ruskin a také tento legendární producent se zde představil v perfektní formě. Hlavní úlohu opět sehrává vynikající melodický motiv, kterých má tento producent v záloze ještě asi pěknou řádku. Vždy s touto ingrediencí ovšem napožil tak bravurně, že se mu tato recidíva nedá vytýkat. Posledním producentem je sám majitel labelu Oscar Mulero. Jeho přímočará "Interdiction" je vynikajícím maeriálem použitelným  snad v každém technosetu. Komplexně vyvedená deska, Bez chyby!!

Christian Wünsch & Oscar Mulero - Fully Sanctioned
Pole 003

Oscar Mulero je vášnivým milovníkem motorystického sportu, což dává najevo i grafickou stránkou jednotlivých releasů labelů Warm Up a Pole Recordings a nemůžeme mu to mít za zlé. Mnoho lidí nejen jemu, ale i jeho stájovému kolegovi, v poslední době vyčítá abseci zvukového posunu a opakování dokola stejných prvků. Deska "Fully Sanctioned" je první vlaštovkou, co se těchto změn zvuku týče. Pomalu, ale jistě ubývá kovového řinčení a tracky dostávají čistší tvar. Přímá rytmika je taktéž pozitivní změnou a určitě nadchne mnohé z Vás. V průběhu tracků se tu dočkáte několika efektních down-breaků, které se dají při dj-ingu efektně využít. Nejde o žádný zázrak, ale velice dobře vyvedenou taneční desku. Stojí za pozornost, tak už utíkejte do shopu!

Hiroaki Iizuka - Radiant ep
Symbolism 011

Pokud Vás uchvátila japonská techno-produkce, mám pro Vás všechny vanikající tip na naprosto vyjímečnou desku. Jedná se o titul "Radiant" na anglickém labelu Symbolism a  stojí za ní více, či méně známý dj-producent Hiroaki Iizuka. Hned první track je energetická nálož ve stylu Takaaki Itoha! Hrubá, výborně podbasovaná rytmika smete vše, co jí přijde do cesty. Ostré hi-haty proříznou všudypřítomná oblaka prachu, která se zvedla v důsledku oné nekompromisní rytmiky a dusajících beatů. Koho neohromila A-strana, přijde si na své na B-čku! Tam na něj totiž čeká dynamická taneční záležistost postavená na chytlavých, až podezřele známých hlasových samplech, opět ala Takaaki Itoh. Je více než jasné, že tento track bude hymnou všech party několika příštích měcíců. Po delší odmlce máme v rukou vynikající taneční desku, která snad uspokojí všechny! Ruce nad hlavou jsou tu zaručeny!

Recenzované tituly zakoupíte v prodejně Nula2.