Recenze - Viktor aka DJ Hech (U Merkura)

Nová rubrika - recenze DJe Hecha.

Samuel L. Session
Reached

(S.L.S. 13)

Samuela Larssona není třeba příliš předstovat DJům, v jejichž recordbagu jsou desky od Cycle, Rotation či Primevil. V poslední době, kromě remixů, vydává S.L.S. svoji tvorbu především na vlastním stejnojmenném labelu. Skladba Reached nese celkem typický rukopis a mě docela přijemně zaplavuje nálada ranných detroitských placek. O remix se postaral Andreas Saag, který si udělal minulý rok slušné renomé svým Jazz Lesson EP a ani zde si nepočínal špatně a určitě bude patřit mezi opory edičního plánu S.L.S.

VA
The Bush Remixes

(Boo 56)

Vydavatelství Bush patří mezi techno vydavatelstvími mezi top třídu. Pro housové počiny již před pár lety vznikl sublabel Boo a jeho poslední kus zdobí remix od jména, které tu je snad od počátku hudební scény. Newyorský producent Joey Beltram překopal nedávno vydaný track Warehouse music od CZR. Zatímco v poslední dekádě Beltram proslul ostřejšími deskami na kultovních labelech Warp, R&S nebo Warp, tak několik posledních let produkuje převážně pod nickem JB3 a orientuje se více na přístupnější housovou notu, což potvrdilo i klasickými postupy nabité album The selected dub plates z loňska. Druhá strana je v rukou Sean Colta. Ten si vzal na paškál Say Goodbye od Petera Presty a oproti Beltramovi se jedná spíše o průměr.

Tiga
Man Hrdina / Hot in herre

(K7! 142)

Možná až právě vydání vlastní mixované kompilace v legendární řadě DJ Kicks berlínských K7! dalo více vědět o tomto kanadském umělci ikdyž djs určitě znají výsledek jeho spolupráce s Jori Hulkonnenem - hit Sunglasses at night nebo jeho label Turbo. Nyní vyšel z kompilace sampler, který obsahuje dvě skladby. Man Hrdina s po strohém začátku noří do melancholického electro kabátku. Hot in herre je předelávka "massive rotation" hitu od Nellyho. Ač jsem to Nellymu v povině blíštivém klipu zrovna moc nežral, pak tahle Tiga verze ve mně nechává mnohem lepší dojem. Navíc je jako bonus na vinylu ještě dub live version. Dobrá deska.

El Loco
Ibiza

(Plays cool 05)

Nedávno založený francouzský label za několik releasů uvítal několik známých producentů jako je Blake Baxter, Trevor Rockcliffe nebo Chris Liebing. Jako předposlední se k nám dostal singl Ibiza od projektu El Loco, který je fúzí techna a electra. Originál a radio verze se líší pouze délkou. Mě mnohem více dostala rozjetá verze The Youngsters, kteří sklízí jeden úspěch za druhým především na Garnierově značce F-comm. Ti vynechali jednoduchou zvonivou melodii a tracku to podlě mě prospělo.

U Merkura Viktor aka DJ Hech (U Merkura)

Více titulů a informací na www.umerkura.cz.