Technoservis Nula2

Přinášíme vám další díl rubriky, zabývající se tím nejzajímavějším, co můžete v oblasti techna koupit na vinylech. Tentokrát se Daho zaměřil na nové singly Olivera Ho, Christiana Wünsche, Iniga Kennedyho a Oscara Mullera.

oliverOliver Ho
As Above, So Below
(Surface 20)

Byl to právě Oliver Ho, kdo odstartoval v roce 1995  řadu vynikajících titulů na labelu Surface. Následně se přidal i Richard Polson (dnes The 65D Mavericks) a na světě bylo vydavatelství, jež alespoň zvukově nemělo konkurenci. Oliver Ho se postupem času ale oddělil a založil Meta Records, který dnes známe spíše jako továrnu na nenáročné, až bezduché tracky, plné donekonečna se opakujících hlasových samplů. Návrat Olivera Ho na label Surface je rovněž návrat k starému a temnému zvuku. Najdete tu množství polámaných rytmik, démonických ploch, pomalu se převalujících na pozadí a rovněž příjemě mrštné, krátké hi-haty, které celé kompozici dodávají vždy tu správnou energii. Titulem As Above, So Below si Oliver Ho jistě u mnohých skalních fanoušků napraví onu z nedávna pokaženou reputaci a ostatní doufejme tímto počinem jen nadchne!

nineChristian Wünsch
Addiction
(Nine 003)

Třetí pokračování španělského vydavatelství Nine je konečně radikálním zvukovým zlomem pro jeho majitele, jímž není nikdo jiný, než Christian Wünsch. Ten se konečně odprostil od dokola omílané a všem už dobře známé podoby španělského techna. Dva zabijácké tracky, které deska obsahuje stojí na prastarých surgeonovských samplech, jež možná někomu budou, ne neprávem, připomínat hitovku Pet 2000 právě onoho pana Surgeona, pocházející někdy z roku 1994. Oba tracky jsou podloženy přímou rytmikou a obaleny smrští kovových střepin, která prořízne všechno, co se jí postaví do cesty. Nine 003 je rozhodně vynikající deskou na party a dále už bude jen na každém dji, jak s tímto ostrým náčiním dokáže naložit.

mainoutOscar Mulero
Down Force ep
(Mainout 007)

Španělský, u nás velice oblíbený, label Mainout vyrukoval se sedmým pokračováním! Zodpovědný je domácí Oscar Mulero a dodal hned tři čisté a energické práce v osobitém a nezaměnitelném stylu. Částečně nalomená rytmika je naaranžována kovovými prvky a ostrými řezavými hi-haty. Na vzdáleném pozadí se odehrává dramatický a poutavý děj, jež dokresluje celkovou podobu tohoto energického technomutanta. Down Force ep je jistým vrcholem dosavadní tvorby Oscara Mulera a jistě by nemělo chybět v kufru žádnému z djs! Label Mainout se jistě oplatí průběžně sledovat! Dalším na řadě je totiž Sebastian Kramer!

asymetricInigo Kennedy
A Prime Palindrome
(Asymmetric 011)

Po delší odmlce se nám opět hlásí Inigo Kennedy a jeho label Asymmetric! Jedenácté pokračování nepřináší žádné extra změny, ale ani neklesá pod svůj dlouholetý standard. Deska obsahuje čtyři jakjinak, než rytmicky nerovné kompozice plné melancholických ploch a melodií, které mají velice silný výsledný efekt. Ve všech kompozicích, přez jejich melodičnost naleznete špetku brutality a skryté agrese, jež dostane příležitost se projevit až na větších a silnějších soundsystémech. A Prime palidrome je vynikajícím pokračováním započaté řady a bude se dát bez problémů kombinovat s ostatní produkcí tohoto umělce. Asymmetric 11 si rozhodně nenechte ujít, protože takové desky nevychází každý den!

Recenze pro vás připravil vinyl shop Nula2.
nula2